Kysymyksiä ja vastauksia

Myyjät

1. Miten saan pukuni myyntiin tapahtumaan?
- Tekemällä myyntisopimuksen tämän sivuston kautta ja maksamalla myyntimaksun. Ole huolellinen täyttäessäsi sopimusta ja muista merkitä kaikki mukana tulevat tuotteet, pukupussi ja alushame ym. kenttään Sisältää

2. Tehtyäni sopimuksen sain puvulleni numeron, miksi?
- Myyntinumero on puvun identiteetti ja meille myyjille nopein tapa löytää puku myyntiin tapahtumassa. Jotta puku, pukupussi ja alushame (tai asusteet) pysyvät yhdessä, tulee kaikki tuotteet merkitä selvästi myyntinumerolla. Maalarinteippi mustalla tussilla riiputusnauhoissa ja pukupussin taskussa on parhaaksi koettu merkitsemistapa.

3. Mitä puvun myynti maksaa?
-Kiinteä myyntimaksu on 25€, jota emme palauta, vaikka myisit pukusi ennen tapahtumaa. Myydyn puvun hinnasta veloitamme 20% provision.

4. Minne tuon ja mistä noudan pukuni, jos se ei mene kaupaksi?
-Ilmoitamme jokaisen tapahtuman sivuilla ja Facebookissa sen tapahtuman tuonti- ja noutoajat, löydät usein myös kartan tuontipaikkaan sivultamme

5. Miten tiedän, onko pukuni myyty?
- Laitamme tapahtumasta tekstiviestit myydyistä puvuista.
Jos et saa viestiä, tulee puku noutaa ilmoitettuna aikana tapahtuman noutopaikasta

6. Mistä saan tietoa hinnoittelusta, millaisen ilmoituksen teen?
- Sivuillamme on auki menneiden tapahtumien gallerioita, joista saat hintaesimerkkejä ja ideoita ilmoitukseesi. MUISTA KUVA, se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

Ostajat

1. Miten saat helpoiten sovitettua kaikki haluamani puvut?
-Tee lista haluamiesi pukujen myyntinumeroista ja kirjoita muistiin joku tuntomerkki (esim. pitsipuku W1), niin puvut on helppo kerätä myyjän kanssa.
Jos puku, jota haluat sovittaa, on juuri toisella sovitettavana, saat sovittaa puvun vuorollasi. Mikäli puku on molemmille mieluinen, käydään tarjouskauppa, jossa hintaa korotetaan 20 euron panoksilla.
Tarjouskauppaa on käyty kaksi kertaa Jotain Käytetyn historiassa, tavallisesti puku löytää omistajansa ja sen saa heti kassan kautta mukaan

2. Ovatko kaikki myytävät puvut esillä tapahtumien sivuilla?
- Eivät todellakaan!
Tapahtumiin tulee liikkeistä ja maahantuojilta poistettuja näytekappaleita eli paljon kiinnostavia pukuja sekä kenkiä ja asusteita, joten kannattaa pitää silmät auki!

3. Miten voin maksaa puvun, varaatteko pukuja?
- Meillä voit maksaa käteisellä ja kaikilla korteilla. Emme varaa pukuja, sillä myyntiaika on rajoitettu tapahtuman aikaan ja varaaminen on epäreilua sekä myyjälle että muille pukua etsiville.

4. Voinko vaihtaa tai palauttaa puvun?
- Käytetyillä puvuilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, varsinkin kun puvut ovat meillä välitysmyynnissä, eli ne eivät ole järjestäjän omistuksessa

5. Jäin miettimään pukua, voinko saada myyjän tiedot myöhemmin?
- Tarjoamme myyjälle mahdollisuuden myydä pukunsa vaivattomasti ja anonyymisti ja asiakkaalle juhlapukuliikkeen ammattitaidon käyttöön.
Jos välittäisimme yhteystietoja, jäisi myös tapahtuman saama provisio saamatta, eikä tapahtumien järjestäminen olisi mahdollista.